Politica de confidențialitate

referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal în soluțiile iTrack oferite de ISYS Professional S.R.L.

Acest document de Politică de confidențialitate a fost actualizat cel mai recent în data de 22 Aprilie 2021.

1.   Introducere

În acest document este prezentat modul în care societatea iSYS Profesional SRL (în continuare denumită Furnizor) prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal și cum asigură protecția acestora, conform legislației aplicabile în materie. Furnizorul prelucrează date cu caracter personal în scopul oferirii de servicii de monitorizare, gestiune și management parc auto (soluții iTrack) pentru companii din orice industrie, oferind funcționalități personalizate și ajustate pe nevoile clienților, la solicitarea acestora, asigurându-se de respectarea obligațiilor legale prevăzute de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (GDPR), precum și respectarea cerințelor legale prevăzute de legislația națională din domeniul de referință.

Furnizorul cunoaște importanța datelor personale și se angajează să protejeze confidențialitatea și securitatea acestora și garantează că datele cu caracter personal vor fi prelucrate cu bună-credință și în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare. Acest angajament nu se aplica și în cazul informațiilor dezvăluite deliberat de către Client unor părți terțe (către alte persoane fizice/juridice).

Pentru a vă informa cu privire la prelucrările efectuate de Furnizor asupra datelor personale care vă privesc, va rugam sa parcurgeți aceasta Politică de confidențialitate și, în situația în care apreciați că informațiile prezentate aici nu sunt suficient de explicite pentru dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați.

2.   Cum colectăm datele cu caracter personal care vă privesc și scopul acestor prelucrări

Furnizorul prelucrează datele personale ale Clientului, în temeiul legii, cu bună-credință, în scopuri legitime, pentru a asigura o bună informare a acestuia în legătură cu serviciile oferite, precum și pentru încheierea și executarea contractului de servicii cu Furnizorul, respectiv pentru furnizarea serviciilor de monitorizare, gestiune și management parc auto.

Prelucrarea înseamnă colectarea, utilizarea, stocarea, afișarea, copierea, transmiterea, organizarea și structurarea, interpretarea, ștergerea, modificarea și/sau completarea.

Vă informăm că Furnizorul administrează datele cu caracter personal pe care ni le furnizați în condiții de siguranță și numai pentru scopurile precizate mai jos, în contextul vizitării site-ului nostru și în vederea furnizării ofertelor sau serviciilor noastre.

Vă informăm că, pentru a putea coresponda cu dumneavoastră în urma mesajului trimis către noi, este necesar să ne comunicați cel puțin una din următoarele date personale de contact: adresa de e-mail sau numărul de telefon, precum și subiectul/mesajul pe care doriți să îl transmiteți. Numele dumneavoastră ne este util pentru a vă putea apela într-un mod personalizat, dar introducerea lui nu este obligatorie. De asemenea, vă putem solicita și alte informații în pagina de contact (ex. companie, oraș) care ne sunt utile pentru a particulariza răspunsul nostru către dumneavoastră, dar nici completarea lor nu este obligatorie.

Alte considerații:

Vă informăm că exactitatea datelor personale pe care le introduceți în soluțiile iTrack se află în responsabilitatea dumneavoastră. Furnizorul nu verifică datele introduse și nu intenționează să solicite alte informații pentru a vă identifica. Datele pe care le furnizați către Furnizor sunt folosite ca atare pentru înregistrare pe site, pentru contact și comunicare sau pentru solicitarea de oferte, cât și pentru utilizarea corespunzătoare a soluțiilor iTrack (definire utilizatori, șoferi, etc).
   Prin înregistrarea contului de client în aplicația noastră și prin acceptarea acestei Politici de confidențialitate, va exprimați acordul la prelucrarea datelor cu caracter personal de către Furnizor, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr.679/2016 - GDPR.
   Dacă nu sunteți de acord ca datele să vă fie prelucrate de către societatea noastră, aveți dreptul și libertatea de a nu vă înregistra ca utilizator pe site-ul nostru sau de a nu vă transmite datele personale în paginile WEB sus-menționate. În situația în care nu doriți să vă introduceți datele personale în aplicație, veți putea în continuare să utilizați site-ul nostru pentru a vă informa cu privire la serviciile oferite de societatea noastră, la pașii pe care trebuie să îi parcurgeți în acest sens și cu privire la alte informații de interes.
   Precizăm că în site-urile WEB ale societății noastre nu există un proces decizional automatizat incluzând crearea de profiluri, așa cum este menționat la articolul 22 alineatele (1) și (4) din GDPR.
   Furnizorul nu vinde produse și/sau servicii care să fie cumpărate de către minori. Furnizorul poate vinde sau încasa contravaloarea unor produse/servicii destinate minorilor, dar achiziționate de către un adult. Dacă sunteți minor și accesați unul din site-urile societății noastre o puteți face doar dacă sunteți sub supravegherea unui părinte sau a tutorelui legal.

3.  Temeiul legal al prelucrării datelor

Vă informăm că datele cu caracter personal care vă privesc sunt prelucrate de către Furnizor pe baza consimțământului liber exprimat de dumneavoastră, în paginile WEB de contact, de înregistrare utilizator, de autentificare și paginile specifice administrării soluției iTrack.

Vă informăm că, în orice moment, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul dvs. privind prelucrarea datelor care vă aparțin, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia, prin transmiterea unui email la adresa noastră. În această situație datele dumneavoastră personale vor fi șterse din evidența noastră și orice prelucrare a acestora va înceta.

De asemenea, prelucrăm datele cu caracter personal care vă privesc pentru derularea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri, la cererea persoanei vizate, înainte de încheierea unui contract. Precizăm că, pentru evidențele contabile, datele aferente vor fi păstrate potrivit prevederilor Anexei nr. 1 la Ordinul Ministerului Finanțelor Publice nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile.

4.   Securitatea prelucrărilor de date personale

Vă asigurăm că, pentru prelucrarea datelor personale care vă privesc, Furnizorul a alocat toate resursele necesare și disponibile în vederea implementării unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura confidențialitatea, integritatea și disponibilitatea acestor date, dintre care amintim:
   -   Conexiune criptată acces servicii Furnizor
   -   Echipamente de securizare a accesului la rețea
   -   Componente specifice de protecție anti-virus, anti-malware
   -   Aplicarea regulată de patch-uri și upgrade-uri pentru componentele software/hardware implicate
   -   Instruirea persoanelor care administrează aplicația cu privire la responsabilitățile și obligațiile pe care le au în vederea asigurării securității adecvate a prelucrărilor de date
   -   Acces restricționat la date
   -   Testare periodică e eficienței măsurilor de securitate aplicate

5.   Informații referitoare la stocarea datelor personale

Toate informațiile personale pe care le trimiteți prin intermediul aplicațiilor Furnizorului sunt păstrate pe servere securizate localizate într-un centru de date specializat și pot fi accesate de către personalul nostru pentru a vă oferi serviciile solicitate sau pentru a asigura servicii tehnice de întreținere, suport și de mentenanță.

Durata de stocare a datelor personale care vă privesc este, după caz:
   -  Pentru datele cu caracter personal care vă privesc, introduse în paginile de contact, solicitare oferta durata de păstrare este de 36 luni de la ultima corespondență cu dumneavoastră, după care vor fi șterse prin proceduri automate;
   -  Pentru datele furnizate de dvs. pentru înregistrarea pe site, datele vor fi păstrate până în momentul în care se termină perioada contractuală de utilizare servicii oferite de Furnizor sau până în momentul în care vă exercitați dreptul de ștergere (dreptul de a fi uitat) sau dreptul de opoziție;
   -  Pentru datele personale care vă privesc, utilizate în cadrul contractelor avute cu societatea noastră, datele sunt păstrate pe toată durata contractuală, cu eventuale extinderi dacă legislația existentă în domeniul fiscal o solicită pentru anumite cazuri.

În interes legitim, putem păstra datele dumneavoastră și ulterior termenelor menționate mai sus, în format anonimizat (care nu vă mai identifică), în scopuri statistice.

6.   Ce drepturi aveți?

Prin cererea dvs. transmisă prin email sau prin servicii poștale la adresa Furnizorului vă puteți exercita, cu titlu gratuit, următoarele drepturi:

Dreptul de a fi informat. Dacă doriți și alte informații referitoare la prelucrarea datelor personale, în afara celor precizate în acest document, vă rugăm să ne transmiteți o solicitare în acest sens.

Dreptul de acces la datele care vă privesc, respectiv prin confirmarea prelucrării datelor personale și, după caz, furnizarea de informații referitoare la: categoriile de date prelucrate, scopul prelucrării, posibili destinatari, durata de stocare, interesul legitim, precum și informații referitoare la drepturile dumneavoastră. De asemenea, puteți solicita o copie a datelor personale care vă privesc.

Dreptul la rectificarea datelor, în situația în care considerați că acestea sunt incorecte sau incomplete (inclusiv prin furnizarea unei declarații suplimentare).

Dreptul de ștergere (dreptul de a fi uitat), presupune ștergerea datelor cu caracter personal care vă privesc, fără întârzieri nejustificate.

Dreptul de a restricționa procesarea pentru o perioadă limitată, sens în care trebuie să ne solicitați perioada pentru care vreți să vă fie restricționată prelucrarea datelor dvs., și după caz, motivul acestei solicitări.

Dreptul la portabilitatea datelor, respectiv dreptul de a primi datele cu caracter personal care vă privesc și pe care le-ați furnizat operatorului într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și dreptul de a transmite aceste date altui operator.

Dreptul la opoziție, respectiv dreptul de a vă opune, în orice moment, la prelucrarea datelor personale care vă privesc. Vă amintim că acest drept poate fi materializat imediat, prin retragerea consimțământului dvs., potrivit celor menționate în prezentul document. De asemenea, vă informăm că aveți dreptul de a vă opune, în orice moment, la activitățile de marketing direct efectuate de Furnizor cu datele dvs. personale.

Dreptul de nu face parte la un proces decizional individual automatizat, inclusiv prin crearea de profiluri. În acest sens, vă informăm că Furnizorul nu desfășoară procese decizionale automatizate care să vizeze aspecte personale ale dvs.

În situația în care considerați că v-au fost încălcate drepturile legale menționate anterior, vă informăm că aveți dreptul de a vă adresa în instanță sau de a adresa o plângere la Autoritatea de Supraveghere a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal (în acest sens, puteți descărca un formular tip de pe site-ul www.dataprotection.ro).

Notă. În situația în care solicitările dumneavoastră sunt în mod vădit nefondate sau excesive, în special din cauza caracterului lor repetitiv, Furnizorul poate:

În aceste cazuri, operatorului îi revine sarcina de a demonstra caracterul vădit nefondat sau excesiv al cererii.

Pentru orice alte informații în legătură cu exercitarea acestor drepturi, vă rugăm să ne contactați.

7.   Transmiterea către terți a datelor personale

Vă informăm că datele cu caracter personal care vă privesc nu sunt transferate către alți destinatari, persoane fizice/sau juridice, cu excepția cazurilor prevăzute expres de legislația națională sau europeană.

De asemenea, vă informăm că, potrivit obligațiilor legale pe care le avem și când ne este solicitat acest lucru, putem furniza datele dumneavoastră către autorități publice investite cu atribuții specifice (Parchet, Poliție, instanțele judecătorești și alte organe abilitate ale statului), în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.

Deși luăm măsurile necesare pentru a proteja informațiile cu caracter personal pe care ni le furnizați, precizăm că transmiterea de informații prin intermediul rețelei publice Internet nu poate fi garantată drept sigură (există conexiuni de rețea intermediare care nu se află sub controlul nostru, cum ar fi furnizorul local de servicii de comunicație). În consecință, vă rugam să luați în considerare că nu putem garanta securitatea niciunor informații cu caracter personal pe care ni le transmiteți prin intermediul Internetului.

8.   Colectarea automată de date cu caracter non-personal

În unele cazuri, este posibil ca Furnizorul sa colecteze informații cu caracter non-personal despre Clienți. Exemple de informații de acest tip sunt: tipul de browser folosit, sistemul de operare al calculatorului folosit și numele domeniului website-ului de unde a fost făcută conexiunea la serviciile Furnizorului. În timpul accesării acestor servicii, Furnizorul ar putea stoca anumite informații ale Utilizatorului. Aceste informații vor fi sub forma unui fișier „Cookie” sau a unui fișier similar. Aceste fișiere „Cookies” ajută site-urile și soluția iTrack să răspundă cât mai bine intereselor și preferințelor Utilizatorilor. Cu cele mai multe browsere de Internet se pot șterge sau bloca fișierele „Cookies” sau se poate primi o atenționare înaintea primirii unui astfel de fișier. Furnizorul recomandă Utilizatorilor să consulte instrucțiunile browser-ului folosit pentru a identifica cum pot fi utilizate cookie-urilor.

9.   Alte precizări

Având în vedere evoluția continuă a tehnologiilor folosite în domeniul IT&C, modificarea sau completarea posibilă a prevederilor legislative din domeniu, precum și diversificarea în timp a serviciilor oferite de Furnizor, ne rezervăm dreptul de a adapta această Politică ori de câte ori va fi cazul. În acest sens, pentru a putea fi la curent cu toate informațiile referitoare la prelucrarea datelor personale care vă privesc, realizată de societatea noastră, vă recomandăm să consultați periodic acest document.

Pentru stabilirea condițiilor contractuale și detalierea măsurilor de securitate tehnice și organizatorice aplicate fiecare client ce achiziționează servicii iTrack va avea anexat la contract un Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

10.   Date contact

Ne puteți contacta la coordonatele de mai jos:

Datele de contact Furnizor Denumire completă: S.C. iSYS Professional SRL Adresă corespondență: str. Duca Voda, nr 13, Ploiești, jud. Prahova Număr de telefon: 0374 310 070 (disponibil luni-vineri: 09:00 - 18:00) Adresă de e-mail: office@isyspro.ro Website: https://i-track.ro

Datele de contact Furnizor
Denumire completă: S.C. iSYS Professional SRL
Adresă corespondență: str. Duca Voda, nr 13, Ploiești, jud. Prahova
Număr de telefon: 0374 310 070 (disponibil luni-vineri: 09:00 - 18:00)
Adresă de e-mail: office@isyspro.ro
Website: https://i-track.ro

 

Datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor cu caracter personal
Prenume și nume: Sorin Bălașa
Adresă corespondență: str. Johann Strauss, nr 2A, București, sector 2
Adresă de e-mail: data.protection@isyspro.ro